BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Stillingen på kontoret er en vigtig og alsidig stilling, hvor du bliver ansvarlig for en bred vifte af opgaver, derfor er det afgørende, at du kan arbejde struktureret og selvstændigt med dine opgaver, og er god til at bevare overblikket.
Dine arbejdsopgaver vil være varierende og kan ændre sig efter virksomhedens behov, men du vil primært have ansvar for:
- Være først på telefonen
- Administrere vores infomail
- Fordele opgaver, eller selv løse opgaver fra infomailen
- Koordinere serviceeftersyn
- Lære at kode nøgler
- Lidt indkøb
- Fakturering
- Pakke varer til kunder eller montører
- Booke afhentning
- Biler: syn, service, KM, anmelde skader mm.
- Ad hoc kontoropgaver
- Følge op på tilbud, og færdigmeldte ordrer
Et krav er, at du kan begå dig i Office-pakken, at du er åben og interesseret i at lære nye systemer at kende, og at du er imødekommende og god til at kommunikere med mange forskellige mennesker.
Vi anvender e-conomic til økonomistyring og Minuba til fakturering og sagsstyring (programmerne er integrerede og synkroniserede). Du skal bevæge dig i begge systemer.
Personlige kvalifikationer
Det vigtigt for os, at du får dine egne opgaver, som du selv er ansvarlig for. Derfor forestiller vi os, at du er god til at overholde aftaler, og trives med at påtage dig et ansvar for at få løst en opgave.
Derudover ser vi gerne, at:
- Du motiveres af at yde en god service
- Du er nysgerrig og positiv i din tilgang til andre mennesker
- Du er kvalitetsbevidst og ved at din egen indsats er vigtig for at opnå resultater
- Du har lyst og vilje til at tage medansvar for egen læring og udvikling
- Vi tilbyder
- En fast stilling på 37 timer ugentlig
- En spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag
- En uformel arbejdsplads med højt til loftet
- En nyoprettet stilling, hvor der vil være gode muligheder for, at du kan sætte dit eget præg på arbejdsopgaverne
- Sundheds- og pensionsordning
- Et arbejde med frihed under ansvar
- Du bliver en del af en virksomhed i vækst, hvor vi har fokus på det gode arbejdsmiljø.
Ansøgning:
Er du interesseret? Send din ansøgning og CV hurtigst muligt til vw@spmol.dk mærket ”Kontor”.
Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Victor Weiercke på tlf. 2242 9293 eller mail vw@spmol.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
SKIBBY HANDEL & ENGROS ApS, Skibbyvej, 8462 Harlev J
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 12-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6012536