Bliv drifts- og salgsansvarlig i en voksende rengøringsvirksomhed på Sjælland

dato

Drifts- og salgsansvarlig til Cklar Service Sjælland

Brænder du for både rengøring og salg – og trives du i en lille virksomhed, hvor du er tæt på både kunder og kolleger?
I Cklar Service Sjælland søger vi nu en nøgleperson, der kan være bindeled mellem kunder, medarbejdere og ledelsen – og samtidig være med til at skabe vækst.

Om Cklar Service Sjælland

Cklar Service er en dansk rengøringsvirksomhed, der bygger på ordentlighed, kvalitet og “rengøring med god kemi”. Fra hovedkontoret i Aarhus har vi sat gang i en målrettet satsning på Sjælland. Vores afdeling her er lille – endnu – og du bliver central for, at vi kan tage næste vækstspring.

Din rolle

Som Drifts- og salgsansvarlig bliver du vores “højre hånd” på Sjælland og får en central rolle i hverdagen. Dine vigtigste opgaver bliver:

Kunde- og medarbejderkontakt

  • Være dagligt bindeled mellem kunder, medarbejdere og ledelsen

  • Sikre god og løbende dialog med kunderne – opfølgning, forventningsafstemning og problemløsning

  • Planlægning af opgaver og bemanding

Oplæring og kvalitet

  • Introduktion og oplæring af nye medarbejdere i arbejdsrutiner og kvalitetsstandarder

  • Løbende kvalitetskontrol ude hos kunderne

  • Sikre at aftaler, tidsplaner og standarder bliver overholdt

Salg og vækst

  • Opsøgende salg til nye erhvervskunder – primært i Storkøbenhavn, men også på resten af Sjælland

  • Opfølgning på leads, tilbudsgivning og udarbejdelse af simple tilbudsaftaler (via vores system)

  • Udbygning og udvikling af relationer til eksisterende kunder (mersalg)

Vi er en lille organisation, så du skal trives med en hverdag, hvor du både kan tale strategi med chefen og tage telefonen, når en kunde ringer – og ikke være bange for at give en hånd med ude i driften, hvis det brænder på.

Hvem er du?

Vi forestiller os, at du:

  • Har erfaring fra rengøringsbranchen – fx som teamleder, serviceleder, koordinator eller lignende

  • Har dokumenterede salgsevner – fx erfaring med opsøgende salg, kundemøder eller tilbudsgivning

  • Er udadvendt, tillidsskabende og god til at følge op

  • Er struktureret og selvkørende – du kan planlægge din egen dag og holde overblikket

  • Taler og skriver dansk og kan begå dig på engelsk (bonus, ikke et krav)

  • Har kørekort B

  • Med udgangspunkt i egen adresse trives du med at arbejde selvstændigt. Du er tryg ved selv at planlægge din arbejdsdag – både ude hos kunder, hjemmefra og på farten med telefon og computer

Vi tilbyder

  • En nøglefunktion i en lille, ambitiøs afdeling med kort vej fra idé til handling

  • Tæt samarbejde med ejeren og mulighed for at præge både arbejdsgange og vækstrejsen

  • En uformel hverdag med frihed under ansvar

  • Løn efter kvalifikationer samt mulighed for bonus/provision relateret til salg

Praktisk

  • Arbejdssted: Primært København, men også resten af Sjælland

  • Udgangspunkt: Der er pt. intet fast kontor på Sjælland – du planlægger og kører ud fra din egen adresse

  • Tiltrædelse: Hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette

  • Ansættelsesform: Fuldtid (kan evt. tilpasses efter aftale)

Sådan søger du

Send din ansøgning og CV til Cliff@cklar.dk mærket “Drifts- og salgsansvarlig Sjælland”.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Cliff41 17 86 26.

Vi afholder samtaler løbende og lukker stillingen, når vi har fundet den rette.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

skiftende arbejdstid

-Arbejdsgiver:

Cklar Service Sjælland ApS, Ådalsparken, 8462 Harlev J

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 01-03-2026;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/find-job/fa9ca91f-b6cf-4a25-bee0-4156db50219a

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet